ترانه ی باران

به نام آنکه عشق را آفرید و خود معشوق برتر است

ترانه ی باران

به نام آنکه عشق را آفرید و خود معشوق برتر است

نرم نرمک می رسد اینک بهار

بوی باران بوی سبزه بوی خاک

شاخه های شسته باران خورده پاک

آسمان آبی و ابر سپید

برگهای سبز بید

عطر نرگس رقص باد

نغمه شوق پرستو های شاد

خلوت گرم کبوترهای مست

نرم نرمک می رسد اینک بهار

خوش به حال روزگار

خوش به حال چشمه ها و دشت ها

خوش به حال دانه ها و سبزه ها

خوش به حال غنچه های نیمه باز

خوش به حال دختر میخک که می خندد به ناز

خوش به حال جام لبریز از شراب

خوش به حال آفتاب

ای دل من گرچه در این روزگار

جامه رنگین نمی پوشی به کام

باده رنگین نمی نوشی ز جام

نقل و سبزه در میان سفره نیست

جامت از ان می که می باید تهی است

ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم

ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب

ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار

گر نکوبی شیشه غم را به سنگ

هفت رنگش میشود هفتاد رنگ

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

 

         

نظرات 5 + ارسال نظر
بابک قوجازاده چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ http://sevdun.blogfa.com

هاردا قالدی آغا مهدی ؛ گلمه دی ؟...
سلام . یئنی شعر ایله یولونوزو گوزله ییرم . بویورون ...

مسی چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ http://masihane2009.blogfa.com/

سلام آینازجان
وای که من این شعرو چقدر دوست دارم.
کلی با خوندنش کیف کردم!
امیدوارم سال جدیدت همه ش شاد باشی و بارون و رنگین کمون باشه و برقصی با نسیم!


و بر آمد بهاری دیگر
مست و زیبا و فریبا، چون دوست
سبدی پیدا کن،
پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست:
پیک نوروزی و شادی بر دوست!

رویا پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ب.ظ http://KHAKENAM.BLOGFA.COM

سلام خانومی
سال نو پیشاپیش مبارک

ببخشییییییییییییییییییییییید یادم نبوووووود
یادم رفته بود تو هم وبلوگ داریییییییییییییییی
آخه مینا و غزل تازه وبلاگ زدن
وبلوگ غزلو من زدم
اونیکی هم بهمن همین امسال
ببشخیییییییییییییییییییددد

پیش پیش عیدت مبارک خانومی
بوس بوث

خواهش میکنم رویا جون
انشاالله سال خوبی داشته باشید
بوووووووووس

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ

وبلاگت خیلی قشنق شده
خونه ی نو مبالک

رویا پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ

خونه جدید مبااااااااااااارک

خیییییییییییییلی قشنق و بهاری شده

شعرتم خیلی قشنگه مثل خودت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد